torsdag 5. februar 2009

Litt forsinket...

Endelig fikk jeg ett ledig øyeblikk til å blogge mitt siste prosjekt. Dagene forsvinner litt for meg innimellom. Så fort jeg var ferdig med den forrige barnejakka starta jeg på en ny. Jeg har tatt utgangspunkt i samme oppskriften, men denne gangen ble det gjort en god del forandringer. Det er noe jeg ikke har prøvd meg på før, har jeg en oppskrift følger jeg den ganske slavisk:) Men resultatet må jeg si at jeg er veldig fornøyd med.
Garnet er fortsatt alpakka fra Drops, og pinnene nr 3. I morgen setter vi kursen nordover. Vi skal besøke familien min i Bodø. Gleder meg, det er alltid morsomt å se alle der oppe igjen. Blir nok litt strikking der oppe også, har startet på ullsokker til sønnen. Er mitt første par så vi får se hvordan det går. Jeg har aldri blitt helt klok på dette med å strikke på strømpepinner, men kanskje det løsner for meg denne gangen. Den som venter får se...:) God helg

6 kommentarer:

mono sa...

Nok en nydelig jakke! Og fargen var bare lekker!! =)

God tur nordover!! =)



PS! Jeg synes det ble bedre å strikke med korte strømpepinner etter at jeg kutta ut den ene... Altså jeg bruker bare 4 pinner totalt. Om ikke du har prøvd det, så er det et tips! =)

Anonym sa...

Hei.Nydelig jakke du har strikket.Og du har også mye annet fint her.Vil ønske deg en riktig god tur nordover:))

Anonym sa...

Flott jakke. Synes ting ofte blir finere når man setter litt personlig preg på dem, og dette ble jo veldig bra.

Anonym sa...

Så fin jakke! Den brunfargen sammen med de knappene og den hvite kanten; fikk en skikkelig godfølelse av det plagget der altså:-D

mono sa...

GRRattis masse med dagen!! *hipp-hipp*

Klem m

Anonym sa...

Jeg synes da virkelig den jakka ligna på den som lå på gavebordet til min lille niese.... utrolige morsomme de lappene du har lagt i de :) flott blogg du har laga ja :) stor klem