torsdag 29. januar 2009

Sysaker

Nå har jeg fått rota meg til å prøve symaskinen litt. Vi var ikke helt venner i starten, slet veldig med undertråden, den bare tråkla seg i enorme floker. Men svigermor var å så litt på det, og spør ikke meg hva hun gjorde, men nå funker den fint som bare det. Mitt første prøveprosjekt ble til en liten mappe, hadde egentlig ikke noe mening med det hele, det var bare for å prøve litt.


Har etterhvert funnet ut at den er perfekt å ha alle "småstrikketing" i. Der blir det oppbevart nåler, målebånd, heklekroker, notatbok osv. Var utrolig godt å få samlet alt på ett sted.


Ellers er neste prosjekt på pinnene, og ganske snart ferdig. Får forhåpentligvis blogget det i løpet av helgen.

2 kommentarer:

Vibecke sa...

Denne mappen var da fin! :-) Enkel og grei! Det enkle er ofte det beste. Har en tilsvarende mappe hvor alskens små duppeditter havner og slik unngås rot i strikkekurven.

Er i samme situasjon som deg hva angår sying på maskin. Har ikke sydd stort siden ungdomsskolen og fikk symaskin til bryllupet mitt. Skal følge med på bloggen din for å få ideer.

Anonym sa...

Det ser så gøy ut å sy, spennende å prøve seg fram litt. Og så er det godt å ha noen som er litt mer drevne til å yte førstehjelp når maskinen ikke vil samarbeide.

Kjekt med en slik liten veske. Det gikk jo fint det! :o)