tirsdag 17. februar 2009

Jeg blir klokere...

Jeg har endelig klart å fullføre noe på strømpepinner. Når jeg først kom i gang var det ikke så ille som jeg husket. Har nok gått opp ett par lys for meg når det gjeller denne typen strikking, så dette er noe jeg gjerne gjentar. Jeg har strikket ullsokker til lillegutt.


Strikket i Fabel på pinne 3.

Ellers hadde jeg bursdag forrige uke, og av kjæresten fikk jeg blandt annet disse


Harmony Wood pinner i størrelse 3 1/2 - 8. Med vaiere i 4 lengder. Tusen takk fantastiske kjæresten min!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så kjekt! Gøy når man pluselig behersker noe nytt. Og nye flotte strikkepinner jør strikkingen enda morsomere. :o)

mono sa...

GRRattis igjen, ja! =)

Flotte pinner du fikk, da! *Grön av misunnelse* =)

Sokkene ble jo knallfine!! =)

Eilen sa...

Det var kjekk gave det! Kjempeheldig :)