torsdag 26. mars 2009

Jeg lever!

Her har det desverre vært så alt for stille den siste tiden. Dagene fylles opp av jobbing, sønnen, og heldigvis litt solskinn. Våren står for døren, og da prioriteres det å være ute i solen. Varmen lar fortsatt vente litt på seg, men solen gjør underverker for kropp og sinn. Det har ikke blitt så mye håndarbeid den siste tiden, men jeg har da fått en ting ferdig.




(Beklager elendig bildekvalitet, håper jeg får til noe bedre neste gang.)

Denne veska starta jeg på for ganske lenge siden, men andre prosjekter kom hele tiden forann i rekken. Jeg fikk endelig satt meg ned i helga for å få gjort ferdig de siste tingene. Hvem kunne forutse at det var så vannvittig kjedelig å strikke håndtaket/snora. Fram og tilbake på syv masker i tre meter. Gjeeeeeeesp.
Det gjenstår fortsatt å sy trekk i den, men det får komme etterhvert for den er allerede tatt i bruk. Har ett nytt prosjekt på pinnene, men med det tempoet jeg holder om dagen er det helt umulig å si når dette kan bli i nærheten av ferdig:)

Nyt våren alle sammen:)

Ingen kommentarer: