onsdag 23. september 2009

Tata...

Her er jeg på plass igjen. Det har gått veldig lenge siden jeg har oppdatert bloggen min, men hva skal man si. Sommeren er ikke den tiden det frister mest å sitte forann en skjerm så alt for mye. Det har gått sakte med strikkingen den siste tiden, men jeg har i alle fall klart å strikke ferdig en barnehage-genser til lillemann. Den har allerede blitt tatt ibruk, og jeg tror den er godt likt.


(Klikk på bildene for å gjøre de større)

Oppskriften er hentet fra Sandnes Garn, og den er strikket på pinne nr 3. Jeg klarer ikke huske garntypen i farta, men det er i alle fall ull.

Krokodillen på magelommen har jeg funnet på helt selv. Ganske stolt ja. Den er hentet fra gulleguttens favorittbok, så det passer bra.

Alle som har eller har hatt barn i huset vet at det ikke er lett å få dem til å posere på komando, men men:)
Det vil nok ikke bli all verden med blogging framover, men jeg skal virkelig prøve å skjerpe meg litt i alle fall.
Ha en fin kveld videre alle sammen

2 kommentarer:

Marit sa...

Kjempefin genser. Den så god ut. :)

mono sa...

Tøffeste genseren! Grisekul krokodille!! =)

Hei, forresten! *ler*