torsdag 22. januar 2009

På tide?

Det er desverre så alt for lenge siden siste inlegg. Først vil jeg bare ønske godt nyttår.
Her har det skjedd litt siden sist.

En av de store prosjektene jeg har hatt på gang er endelig ferdig. Dette skulle egentlig vært en julegave, men jeg ble rett og slett så lei og fustrert at jeg bare la det bort i midten av desember. Heldigvis har lille snuppa som er mottager busdag i januar (i dag faktisk) så jeg redder meg inn på det.
Resultatet kommer her.

Oppskriften er hentet fra garnstudio.
Det har forsåvidt vært ett enkelt prosjekt, men tynn alpakka på pinne nr 3 tok nok litt motet fra meg.

Noen detaljer


Ellers kan jeg melde om at jeg fikk symaskin av kjæresten til jul, så nå sitter jeg å prøver å finne ut hvordan det hele funker. Har ikke sydd siden jeg gikk på ungdomsskolen, så det er litt rust på det punktet, men føler at det går framover i alle fall. Noe burde jeg da kunne få til, og forhåpentligvis vil jeg kunne vise til resultatet her om ikke så lenge.

4 kommentarer:

Ruth sa...

Hei! Er innom og tittar litt. Fin jakke du har strikka! Ha ein fin kveld! .-)

mono sa...

Supersøt jakke!! =)

Er enig - pinner under 4mm er et hærk, synes jeg... *ler*

Anonym sa...

Veldig flott jakke ja! Skjønner deg ang det med tynn alpakka+ ensfarget, men virkelig bra resultat:-)

Hønehuset sa...

Det ble en nydelig jakke. Og alpakka er best!