torsdag 18. desember 2008

Man lærer stadig...

Som jeg skrev i går var det gelelys som var planen. Som sagt så gjort.
Dette var en ny "første" for meg. Dette var også overraskende enkelt, moromt når ting går på skinner.
Resultatet ble sånn:



Ble fornøyd med resultatet, det eneste jeg syns ble litt dumt var at vekene jeg hadde kjøpt var litt korte, men da vet jeg det til neste gang. Kan prøve meg på å tilsette litt farge etterhvert, men denne gangen holdt det med fargene på stenene.

Nå skal jeg sette meg ned å prøve meg på noen smykker, og i kveld er jeg invitert bort på krumkake laging. Det er i alle fall ikke noe problem å få dagene til å gå nå rett før jul.

1 kommentar:

mono sa...

Lysene ble kjempefine! Og de lekre dropsa ga meg vann i munn - søtmums som jeg er... *ler*

PS! Takk! =)