mandag 20. oktober 2008

Endelig! Litt hodevarme.

Etter noen hektiske dager med bursdagsfeiring, snarvisitt hos min mor i Nord-Norge og en kjip forkjølelse fikk jeg endelig ånden over meg til å gjøre noen små prosjekter ferdig.

Nå som vinteren sniker seg onn på oss er det vel ingenting som passer bedre enn noen luer.
Lille gullegutt trenger noe å varme ørene sine på, så han fikk denne tøffe saken
Mens jeg laget denne til meg selv

Dere får ha meg unnskyldt for bildekvaliteten, iveren etter å vise fram noe var større enn tålmodigheten til å vente på dagslys.

Oppskriftene til begge luene er hentet fra denne boken
Da er det bare å løpe tilbake til strikketøyet

3 kommentarer:

mono sa...

*ler* Så kule luer, da! =)

♥ Tina ♥ sa...

Takk for hyggelig hilsen på bloggen, og for noen kuuule luer! :-)

Anonym sa...

Utrolig kule luer! Fikk lyst til å lage en sånn hanekamlue jeg også :o)